بصیرت، بصیرت، دید درونی

پربیننده ترین مطالب
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۸

نماز جماعت در قدس

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 2 ثانیه 

 

در اینجا این مسئله مطرح می‌شود که سخنان مقام معظم رهبری در این برهه حساس از چه مفهوم ها واقعیت‌های راهبردی خبر می دهد. آنچه که مشخص است تاکید مقام معظم رهبری درباره قریب الوقوع بودن خواندن نماز جماعت در قدس از یک نگاه عمل گرایانه و مبتنی بر واقعیات منطقه ای سرچشمه گرفته است.


 شرایط کنونی منطقه که با حضور مولفه های محور مقاومت به تکامل رسیده، همه و همه باعث شده که مقام معظم رهبری موضوع قریب الوقوع بودن نماز جماعت در قدس و مسجدالاقصی را مطرح کنند.


 این در حالیست که سه دهه پیش نیز کمتر کسی فکر می‌کرد که صدام با آن جبهه آرایی ها، صف بندی های سیاسی،  پشتوانه قوی غربی و شرقی  و با بر عهده داشتن رهبری پان عربیسم در مواجهه با ایران اسلامی که تازه از انقلاب برخاسته بود، شکست بخورد تا این واقعیت به منصه ظهور برسد که «راه قدس از کربلا میگذرد».


اینجاست که متوجه خواهیم شد مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود ترجمان عملی شرایط منطقه‌ای را مطرح  و وعده صادق دیگری را به جهان اسلام نوید داده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی