بصیرت، بصیرت، دید درونی

پربیننده ترین مطالب
۱۲ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۱

12 فروردین روز جمهوری اسلامی


12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران



سال پر ماجرایی داشتیم. در سالی که گذشت، ملت ایران به معنی واقعی خود درخشید.

دشمنان نقشه کشیده بودند، نقشه ها داشتند برای ملت ما که با صلابت ملت و بصیرت ملت  و همت جوانان، نقشه های دشمنان را خنثی کرد و یک واکنش محکم و مقتدرانه  در عرصه سیاسی با راهپیمائی عظیم 22بهمن از خود نشان داد.

روز جمهوری اسلامی

امروز 12فروردین است و سالروز رسیمیت یافتن حکومت مستضعفین بر مستکرین در ایران، سالروز تحقق وعده حق تعالی است و منت خدای را که ملت مستضعف ایران را بر مسکتربین جهان، چه شرقی و چه غربی چیره و پیروز گردانید. و امروز سالروز غلبه جنود الله بر جنود شیطان و روز فتح و نصرت خداوند بر بندگان مومن و مسلم است.


12فروردین برگ زرین ماندگاری در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است که یادآور تجلی جمهوریت، وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران است.

بهار98 مصادف با چهلمین سالگرد رای نود و هشت و نه دهم درصدی "آری" ملت غیور ایران به جمهوری اسلامی ایران است تا ثابت کند انتخاب صحیح، قاطع تاریخ ساز مردمی دلداده به اسلام و میهنکه با نثار خون شهدای انقلاب ریشه گرفته بود، هم اکنون با اثبات حقانیت به بلوغ و ثبات کامل رسیده و گام دوم خود را با پشتوانه جوانان نسل های بعد انقلاب، یرای تجلی امنیت، استقلال و آزادی خود در منطقه به نمایش می گذارد و ایران اسلامی به مرکز صدور تفکر انقلاب و آزادگی در دنیا تبدیل می گردد.

و اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ به ملت ایران، سرفرازی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را تحت هدایت رهبر معظم انقلاب و با همراهی ملت غیور کشور از خداوند منان خوارستارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی